3 תשובות
תדברי איתה ותגידי לה שאת לא כל כך מוכנה למבחן, לא היו לך שיעורים פרטיים בכלל ואת בכלל לא מסתדרת עם החומר וממש ממש קשה לך. עדיף שתעשי את המבחן במועד ב ככה שתהיי יותר מוכנה ותקבלי ציון טוב.
אם היא לא מסכימה לך, כנראה שזה לטובה, לכי תדעי אולי את כן תדעי לעשות את התרגילים בכל מקרה שיהיה בהצלחה :)
אם היא לא מסכימה לך, כנראה שזה לטובה, לכי תדעי אולי את כן תדעי לעשות את התרגילים בכל מקרה שיהיה בהצלחה :)
תגידי לה שאת לא מוכנה למבחן בכלל ושאת רוצה לעשות מועד ב
היא תבין
היא תבין
לדעתי תלכי.
אני יודעת שאני די בדיליי
אבל אם זה לא מאוחר מדי.. מה שבטח כן, תלכי
אולי לפעם הבאה וזה
תמיד כדאי שתלכי, תעשי מה שאת יודעת מצידי תחרבשי, גם אם תקבלי נכשל, לא נורא, העיקר ניסית. באמת כי זה חשוב ואל תוותרי לעצמך.
אולי זה יהיה לא רלוונטי אבל לנסות זה כן רלוונטי ועדיף שתנסי מאשר שלא תעשי שום דבר.
סתם אומרת.
אבל תמיד אם את לא רוצה ללכת למבחנים וכו' תגידי שאת חולה ממש או שפשוט תכריזי על זה שאת לא הולכת לבה''ס ותנעלי את הדלת ואז תחכי שהיא פשוט תלך
או
שתעשי את עצמך ישנה עדיין.
או שפשוט תגידי לה שאת לא רוצה ללכת וסתם להכשל. יעני זה בזבוז זמן בשבילך.
בכל מקרה אני מקווה שכן הלכת בסוף וניסית לפחות כי זה חשוב.
אני יודעת שאני די בדיליי
אבל אם זה לא מאוחר מדי.. מה שבטח כן, תלכי
אולי לפעם הבאה וזה
תמיד כדאי שתלכי, תעשי מה שאת יודעת מצידי תחרבשי, גם אם תקבלי נכשל, לא נורא, העיקר ניסית. באמת כי זה חשוב ואל תוותרי לעצמך.
אולי זה יהיה לא רלוונטי אבל לנסות זה כן רלוונטי ועדיף שתנסי מאשר שלא תעשי שום דבר.
סתם אומרת.
אבל תמיד אם את לא רוצה ללכת למבחנים וכו' תגידי שאת חולה ממש או שפשוט תכריזי על זה שאת לא הולכת לבה''ס ותנעלי את הדלת ואז תחכי שהיא פשוט תלך
או
שתעשי את עצמך ישנה עדיין.
או שפשוט תגידי לה שאת לא רוצה ללכת וסתם להכשל. יעני זה בזבוז זמן בשבילך.
בכל מקרה אני מקווה שכן הלכת בסוף וניסית לפחות כי זה חשוב.
באותו הנושא: