11 תשובות
מה אכפת לי איך את הולכת? לא מוריד..
שואל השאלה:
זה כמו ההליכה של דוגמניות על המסלול.. זאת צורת ההליכה שלי ואנשים צוחקים עלי בגלל זה..
אנונימית
אני הייתי מצטרף סורי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא נראה מוזר? ההליכה? בגלל זה כשמסתכלים עליי זה מרגיש לי שהם חושבים שאני מוזרה
אנונימית
בסדר אם זו ההליכה הרגילה שלך ולא משהו שאת בכוונה הולכת כמו הבנות האלה שבזמן ההליכה מנסות כמה שיותר להזיז ת'תחת.
אנונימית
חח הרגת אותי בסוף ^ לא ידעתי שזה במכוון
אנונימי
רק בישראל יכול להוריד למישהו על דבר כזה בח''ול גברים לא יסתכלו על בנות יפות שאין להן הליכה יפה
אנונימית
שואל השאלה:
בלבלתם אותי אז.. לנסות לשנות את ההליכה אכשהו? אני פשוט מרגישה מוזרה .. אנשים מסתכלים עליי ואני לא יודעת אם זה בגלל צורת ההליכה שלי או כי אני נראית טוב בעיניהם
אנונימית
תמשיכי לשמור על הליכה יפה אבל אל תזיזי את הרגליים כמו דוגמניות על המסלול כי זה באמת יכול להראות מוזר..
ואל תתייחסי לאנשים טיפשים וחסרי טקט
אנונימית
לא מוריד
גם אני נוטה ללכת כך מאז ומעולם, באופן טבעי. אני מנסה ללכת יותר "צנוע", כדי שזה לא יבלוט.

היה אחד לפנח שנים רבות מאוד שצחק