112 תשובות
כואב עליו, אנשים רעים
הלב
אנונימית
ראיתי את זה ממש מזעזע
חבל שאי אפשר לקלל פה באמת.
ואני שיתפתי.
גועל נפש של ילדים
אמן בעזרת השם מחר בבוקר ידרסו..
מזעזע..אם הייתי יודעת מי אלה השלוש, הייתי מוצאת אותם אני נשבעת, והם היו מקבלים מכות
אנונימית
אנשים רעים
קראתי שתפסו אותם.
והאישה בסוף הגיעה לבית חולים עם המון פציעות
מסכנה לראות אותה נשארת ברצפה ויודעת שהיא לא יכולה להשיג אותם הורג אותי :( שהם יגדלו ויגעו לגיל 80 ויזכרו בזה איזה מצפון הולך להיות להם!!
אנונימית
אני בהלם טוטאלי
אני ממש כועסת עכשיו וואו
הם פשוט אנשים רעים. אין מילים.
תפסו אותם,
מתבייש בתור בן נוער שדברים כאלה קורים. זה נורא לפי דעתי, גם הגניבה וגם כשהניצולת שואה נופלת על הפנים כתוצאה מכך. היא לא רצתה כלום חוץ מהתמונות של בעלה שנפטר. זה ילדים עם חינוך כזה נורא עד לכך שזה בא ללגנוב ושהניצולה צועקת להם שיש שם את התמונות הם בורחים.
נורא.
בטעות שמתי על אנונימי, השם משתמש שלי זה
eye cue
אנונימי
מזעזע.
אנונימית
מזעזע!
סתם ככה להוסיף ... המקרה קרה בכפר סבא.. די קרוב לבית שלי... אבל חשוב שתדעו אלו ילדים מנתניה...
ככ עצוב
היא חיה?
שואל השאלה:
איפה כתבו שתפסו אותם?
מה עשו להם?

אני מקווה שהחזירו לה הכל, כולל את התמונות.
אנונימית
הם מהשכבה שלי, תפסו אותם ומטפלים בהם גם בבית ספר
^ מה באמת? תחרימו אותם
אנונימית
בכיתי שראיתי את זה.
ילדים זבל בלי חינוך , השלישי שנשאר שם הסתכל עלייה קצת וברח
מסכנה. מזל שיש מצלמות.
בעזרת השם יקבלו סרטן, אבל לא סתם סרטן, סרטן כואב ומוות איטי. יימח שמם
יש אנשים מרושעים כאלה בעולם, אני לא יודע אם הם יודעים שהם ניצולי שואה.
אבל בני האדם האלה הם בני האדם הכי גרועים בעולם. הכל יסתדר.
אנונימית גם ככה לא סובלים את הצרפתים האלו בבית ספר שלי, עכשיו גם אלו שמסתובבים איתם בטח יפסיקו

זו האמת (:
לפחות אצלי בבית ספר
אה כי אם היא לא הייתה ניצולי שואה אז זה היה בסדר?! די לטמטום.
אני רוצה לבכות.. זה נוראי.
^לא משנה אפילו אם היא לא הייתה ניצולת שואה לא אומר שזה בסדר עדיין לעשות את זה.
אנונימית
^^^אולי תתרכז בעיקר? אז ציינו שהיא ניצולת שואה, זאת לא הנקודה.
1 מהם מהבית ספר שלי, דוחים
הם צרפתיים יהודיים?
נראלי הם יפסיקו לבוא לבצפר רק מהבושה.
אנונימית
אנשים זבלים מסריחים, שובר את הלב.
מקווה שימצאו אותם ויקרעו אותם במכות.
הכי מצחיק שאם הם היו אנשים כהים היו תגובות רעות ממש. בכל מקרה זה גועל נפש.
אנונימית
כן צרפתים יהודים
אנונימית את רצינית? את לא רואה איזה תגובות הם מקבלים באינסטגרם ובפייסבוק? מה קשור שחורים, לבנים, אסייתים או וואטאבר?? הם פגעו באישה זקנה ולקחו לה דברים חשובים
ראי פשוט מזעזע הם מוותיקים..
שואל השאלה:
מה אתה חושב שבמדינות אחרות דברים כאלה לא קורים? אז מצטערת, אתה לא מעודכן בכלל.
יש את זה בכל מקום בעולם לצערנו.

המקרה הזה מזעזע, לא משנה אם היא ניצולת שואה או לא, אם הם לבנים או כהים, מקרה כזה לא מתקבל בשום אופן.
אנונימית
thanos
תאמין לי שמקרים כאלה נפוצים יותר בחול די להאשים רק את הישראלים -_-

ואנונימית שכתבה על השחומי עור מה הקשר?
אנונימית
איזה מזדיינים אמן תידפק להם הזרת בפינה של השולחן
אנונימית
ברגע שאני תופס אותם שלושתם מתים
ראיתי את הסרטון. זוועת עולם.
איכסס הלוואי שהיה אפשר לקלל פה גועל נפש הם ילדים בני ז***ת באלי להקיא
ימח שמם
אנונימית
מי שקורא לאנשים כאלה יהודים לא פחות גרוע מהם, צריך לזרוק אותם קיבינימט, לחתוך להם יד ולתת להם לסבול
אנונימית שתקי עלק לא נתנו להם יחס בבית, בורות מגעילה ביותר
אני מתבייש בך, שיש מישהו עם מבנה גוף של אדם חושב שאני יכול לקרוא לו בן אדם כשהוא בעצם מפלצת.
את הסיבה שקיימים ילדים כאלה אנונימית, ילדים שלא קיבלו חינוך ! איכס אמן שלא תתרבי
אין לי שם בכלל, המדינה תדפוק אותך חזק, כי המדינה דפוקה
ואם זו הייתה סבתא שלך? עדיין היית חושבת ככה?
אנונימית
סטירה אחד אחד הייתי מדביק אותם לקיר עד מחר, נבלות. נגמרה הבושה לאנשים.
לא קשור לזה שהיא ניצולת שואה. בכללי זה עצוב זאת יכלה להיות גם מישהי מבוגרת וזה היה עדיין עצוב.
:(?
ראיתי. אני כל כך חסרת מילים
ילדים חרא עם חינוך חרא. לא מגיע להם לחיות
וואלה כולכם אשמים שאתם לא מעודדים צדק שאומר מידה כנגד מידה לחתוך לעבריינים מנוולים כאלה את היד או רגל ולתת להם לסבול.
מקווה שאתם מרגישים חרא לגביי עצמך, כי באמת בעוד כמה שנים זה יכולים להיות אתם, או לבוא אליכם בחזרה ממקום אחר.
אני הפסקתי לראות רגע לפני שהם תקפו אותה, אני לא מסוגלת.
מזעזע, הלב שלי מתפרק כשאני רואה את זה.
בטח נמצאים עכשיו באבו כביר רועדות להם הביצים מהשחור עם ההזרקות בכל הידיים שלו בתא ליד חחח
נאציזם.. פשוט נאציזם
צריך ללכת לתקשורת
פאק איזה זונ** איכס גועל נפש מקווה שתפסו אותם
ראיתי והזדעזעתי ואו מקווה שיתפסו את הילדים
והיא גם נפלה והם השאירו אותה ככה.. על הכביש... :(
אנונימית
לא נכנסתי לכתבה. אני מנחשב שאלו בנים/גברים. נכון?
פשוט מזעזע, כואב הלב שככה מנצלים אנשים זקנים בימינו :(
כן ראיתי את זה הרגע פשוט בושה וחרפה איכ מגעילים כלכך כזאת מסכנה
וואו אני מזועזעת פשוט אנשים נוראיים
אלוהים אדירים, כואב לי הלב על האישה הזאת. יש אנשים כל כך רעים.
המרחם על אכזרים סופו להתאכזר אל רחמנים

מצידי להרוג מפלצות כאלה.
מזעזע
היא לא ניצולת שואה
^מה זה משנה???
אני בהלם
באמת בכיתי עכשיו
בני זונות
אין חינוך אין כלום, ערסים מפגרים
צריך לקשור להם את הזין לעץ ולהביא קניבל
וואי נשבעת בא לי לפוצץ אותם ילדי חרא עם חינוך של פח
הכלב שלי יותר מחונך!! ;
הדור המסריח של היום
יאו, אני לא מאמינה. וגם איך שהיא נפלה על הכביש ולא אכפת להם בכלל, אין לי מילים. אני בשוק.
היא ניצולת שואה?
מזעזע.. המסכנה הזאת נפלה על הפרצוף ובמקום לעזור לה ההוא מאחורה בורח. אנשים רעים פשוט
למה אין לזה סאונד?
אנונימית
תמסרו בשמי שיטפלו בהם טוב טוב ושישימו אותם במעצר של נוער רחוק מהעיר ואולי גם להחליף להם מוח אבוי מה שעשו לגברת
הם בטוח בעלי כרומוזום y
איך אפשר? יש אנשים חולי נפש שרצים חופשיים ברחוב וצריכים להיכנס להסגר.
זה אנשים ללא מחשבה או מצפון, הם עושים מבלי לחשוב.

כמו שיש את הגועל נפש של הילדים שבלג בעומר זורקים גורי חתולים למדורה.

כל אלה נכנסים אצלי לקטגוריה של ראויים להוצאה להורג
למה אני מכפר סבא למה
לא שווה לגור כל החיים בעיר שבאמת מעיזה לעשות את זה
לא הייתי חושבת בכלל לעשות דבר כזה נוראי
מי ההורים האיומים שחינכו אותם?!
^מה אתם מאשימים את ההורים?!
אנונימית
איזה קללות רשמתי באינסטגרם שם וואי גועל נפש ילדים מפגרים
יש בעיה קשה עם כרומוזום y. אחים שרוצחים את אחיותיהם, חבורות גבכים שאונסות, אנסי תינוקות, תוקפי קשישות, מתעללים בבעלי חיים.....


אתם חושבים שיש פתרון שלא כולל התייחסות ספציפית לכרומוזום y?
אנונימית
^אנונימית
זה מה שיש לך להגיד על הסרטון? למה אין לזה סאונד?! אני בטוחה שלא היית נהנת יותר. כל מה שהיית שומעת זה את הכאבים של האישה המסכנה הזאת שבטח נשברו לה עצמות, ואת הצחוק של חבורת הדבילים הזאת.
לגבי השאלה, באמת נוראי. לא מגיע לזבלים האלה לחיות. לצערי אני גרה קרוב לכפר סבא.
אנונימית
אנונימית על תתהממי המפלצות האלה לא היו אמורים להיוולד בכלל בטח שמאשימים את ההורים.
נודר מגעילים השאירו אותה עוד על הריצפה
וואי כל האינסטגרם מפוצץ בסרטון הזה
התפוצץ לי הלב.
באמת שהרגשתי שריטה כל כך עמוקה בלב............
אין דבר שאני רוצה יותר משלא המשטרה, אלא חבורת אנשים שיותר גדולים וחזקים מהם ימצאו אותה ושיעשו להם כפול ממה שהם עשו לאישה המסכנה.. לגנוב לה את הארנק? אני בטוחה שמה שיש בארנק זה בקושי 20 שח
עשו את זה בשביל לצאת מגניבים.. ובגלל שהם חסרי ביטחון כל כל שהם הוציאו את הכלום כוח שלהם על מה? על פאקינג אישה שיכולה להיות סבתא שלהם????
כואב הלבב

ועוד יותר כואב לי שאחר כך אומרים דור חרא
ולא חבורת ילדים חרא
סרטן בלב לכל אחד מהילדים האלה
אנונימית, הבעיה הקשה באמת היא שיש להם כרומוזום x והוכחה לזה זה שאלה הרוב נשים שמגנות על ההורים להם, ועליהם.
אנונימית, ילד זה השתקפות של ההורה.
כל אספקט של חינוך ושמרנות מוטל על ההורים, בגלל זה אפשר להאשים אותם.
זה לא חדש. הם תמיד היו כאלו. ותהיו בטוחים שבגרמניה הקשישות האלו מקבלות יחס הרבה יותר טוב. הילדים פה, בעיקר מעדות המזרח (לא משנה הצבע) הם פסיכופטים נטולי מצפון.
אנונימית
^למה אנחנו מאשימים את ההורים אנונימית? אולי בגלל שהם לא יודעים לחנך?!
אנונימית
בדיוק ראיתי את זה פשוט גועל נפשש!! והאחרון נגרר מטומטם!
*אני מכירה את השכונה הזאת,זאת שכונת פשע בנתניה ברמה שאפילו מוניות ספיישל לא נכנסות לשם כי רצחו שם נהג . אין פלא שילדים שם יגדלו למציאות כזו מגעילה.
אנונימית
בנים, אל תקשקש על הוכחה.

כרומוזום y אחראי לכמה דברים סבירים, אך לכל הדברים המזעזעים.

ונכון שתמיד יש איזו מישהי שמגוננת על גבר פושע. עדיין היא לא מגיעה לרמתו.
אנונימית
טפי כל האנשים פה חושפים תפנים האמיתיות שלהם, אחת שונאת גברים, אחת אומרת "למה אתם מאשימים את ההורים?" האחרת אומרת ש"הם בסה"כ לא קיבלו מספיק יחס." פשיי איזה גועל נפש של אנשים.
catlover
טעות ענקיתת.......!!!!!!
כל לילדים יש חשיבה, התלבטויות והחלטות.
החברה יותר חזקה מהחינוך...
בסופו של דבר הם עשו את בשביל להרגיש גברים, להרגיש טוב עם עצמם..
ומה שעושים מחוץ לבית לא מתקרב למה שמחנכים בבית..
אני יכולה לתת לך אלפי דוגמאות לילדים שמעשנים ושותים מחוץ לבית ומפחדים שההורים יגלו..
כי ההורים חינכו אותם לזה שאסור לעשן ולשתות.. למה עושים את זה? החברה..
אנחנו חיים בחברה שכל אחד בה חייב תמיד להרגיש שהוא מוכיח את עצמו על מישהו..
אם מישהו מפחד לעשן ולשתות כי אסור לו אז ברור שהאחרים יעשות את זה.. בשביל להראות שהם יותר חזקים ולא שמים על אף אחד
כרומוזום איקס יש להם. הבעיה היא שיש להם רק כרומוזום איקס אחד ואין גיבוי. בנוסף יש כרומוזום y שתמיד הוביל לכל הצורות במשפחה ובעולם.


מי רוצחים? מי דוקרים את אחיות שלהם 20 פעם בקור רוח?
אנונימית
אנונימית ההורים אשמים בחינוך
אני בטוחה שלא תלכי ותעשי אותו דבר מפני שגידלו אותך על ערכים מסוימים
אותם הורים לא ידעו לחנך אותם
ילדים מחונכים לא היו עושים מעשה שפל כזה
בסוף היום האחראיות והשיקול דעת שייך לחלאות שעשו את זה, בלי קשר לכלום , לכל אחד הכוח לקבוע את גורלו ומעשיו.
כשהבן פסיכופט, ההורים לרוב לא אשמים. זה גנטי.
אנונימית
ממש לא לא כל ילד הולך בדרך של ההורים שלו!
מאיפה הבאתם את השטות הזאת ההורים של אותם ילדים לא אשמים בכלל.
אנונימית
אנונימית, אלה הנשים כל יום הורגות עשרות תינוקות בהפלות, אלה הנשים שלא מלוננות על אנסים ונותנים להם להמשיך פגוע, אלה נשים שמולידות בנים ושונאות אותם לאורך הגדילה שלהם או מחנכות אותם לעבריינות, אלה הנשים שנותנות תגמול רק לכוח פיזי ועבריינים.

זה המשחק שאת רוצה לשחק?(כותב דרך הפלאפון של חבר)
תגידי את מבינה מה את אומרת? אם הן גדלו באותו בית עם ההורים שלהם הן גדלו על הערכים של ההורים שלהם
מה שאומר שהם בדרך שלהם עד גיל 18 לפחות
ואולי גם אחרי הם עדיין יחשבו שהדרך של ההורים הכי טובה
הם נראים בני 14-15..
ההורים אשמים, הולידו ילדים בלי שיכולים לגדל או/ו פשוט בלי שגידלו אותם להיות טובים.
הנערים האלה צריכים להתאבד.

עריכה:
הם מביה"ס הדסים?
תראו חבר'ה, אתם לא מכירים את הצרפתים של נתניה. לפחות את רובם ואת בני העשרה. הם בני זונות אמיתיים ואני מאחלת להם לקבל שכל. אני רואה אותם כל בוקר בבית ספר ואת מה שהם עושים., ותכלס אני לא מתפלאה שאלו ילדים צרפתים מנתניה שעשו את זה
די כבר להאשים את ההורים בחינוך,יש הורים שנותנים הכל לילד שלהם והילד גדל ובום נגרר עם חברים לעשות שטויות,אל תשפטו על פי מה שאתם רואים .
אנונימית
אתם מתנהגים כאילו אתם יודעים איך חינכו אותם וכאילו הייתם כל דקה בזמן שגידלו אותם!
לא. חשבתם על זה שבגיל ההתבגרות וזה מתחיל מאיזה 12-13 ילדים מתחילים להתנגד להורים שלהם ולעשות מה בז*ין שלהם ועכשיו הם נראים איזה בני 17-18 כזה אז אני לא מופתעת אם ההורים שלהם כבר איבדו עליהם שליטה


ומוווו אתה מאשים עכשיו את הנשים רציני?!?!
אנונימית
nah bih איזה בית ספר את?
אנונימית
סתם אני רוצה לדעת איזה בית ספר הם
אנונימית
לא ברור מאיפה.
לא כולם מהדסים ^
ואנונימית אני מעדיפה שלא
ממש כואב לי עליה מקווה שיהיה לה רק טוב בהמשך