7 תשובות
לא כל הבנים חושבים את זה, יש אנשים שחושבים את זה והם לא הכי חכמים, אני בת ואני יכולה להגן על עצמי בלי בעיה אבל יש גם בנים שלא חושבים את זה, הרבה ידידים שלי בחיים לא יחשבו דבר כזה
אני סבור שאם תלכי בסמטה חשוכה ומישהו יקפוץ עלייך במפתיע תרצי להיות עם גבר..
אנונימי
לא כולם חושבים ככה. ואלה שחושבים ככה זה בגלל האגו הגברי - הגבר מרגיש טוב עם עצמו אם הוא מגונן על בת זוגו - או משהו כזה. אבל ממש לא כולם ככה
עלינו*
אנונימית
כי אתן באמת המין החלש. מדעי ולא מדעי
מה אכפת לכם אנחנו רוצים לעזור
מי רוצה לעזור לכן?
לעזאזל פימינסטיות
אנונימי