4 תשובות
לא. יש כאלה שישברו מיזה ברמה שלא יוכלו להתאושש מימנה...
כן אני חושבת שכולם צריכים לעבור את זה, כמובן כל אלה שיכולים להתגייס ולתרום מעצמם הכי הרבה שהם יכולים ולעשות את התפקיד הכי משמעותי שיתאים להם..
כן ברור זאת חוויה מטורפת
לא חושבת שכולם חייבים לעבור את זה כיוון שכל אדם בנוי שונה ויש אנשים שיכולים לתרום הרבה יותר אל החברה והמדינה אבל הם בתפקיד שהם לא בנויים אליו.
אני חושבת שכן צריך לעבור את החוויה של תרומה לחברה בין אם זה שנת שירות או
שירות לאומי או אפילו התנדבות לתקופה ארוכה- יש בזה איכשהו יותר ממה שנראה לעין וזו תקופה מבגרת וחווייתית שאי אפשר לקבל בעתיד באותה צורה.

אני מאד מאמינה בצבא ואנשים שכן מסוגלים להתמודד עם הצבא זו חוויה מאד מבגרת ומלמדת. אחרי השירות בצבא החיים באזרחות נראים הרבה יותר מסבירי פנים.
^ ^