11 תשובות
תפני למנהל שם,זה לא תקין.
תפני למנהל שם
אומיגאד ואט? חיים בסרט תדברי עם המנהלים
שואל השאלה:
פניתי. הוא אמר שזה הקטע של המסעדהה יואו
פניתי. הוא אמר שזה הקטע של המסעדהה יואו
נשמע הזוי ביותר
חחח מה זה
אל תשלמי להם על זה
אל תשלמי להם על זה
אם זה הקטע של המסעדה למה הם לא מביאים לך גם את המצרכים של ההמבורגר בצורה כזאת?
שואל השאלה:
טין לי מושג אבל ראיתי שנתנו את זה ככה גם לשולחן ליידי
טין לי מושג אבל ראיתי שנתנו את זה ככה גם לשולחן ליידי
חחח ודפ חצופים
חחח מתה איך קוראים למסעדה?
איך קוראים למסעדה??
באותו הנושא: