4 תשובות
חחח בהצלחה לך
תקשיב, תסדר לך את כל החומר לפי מה זאתה יודע הכי טוב והכי פחות טוב
תתחיל לעבור על הנושאים לפי הסדר ברגוע שלך ואל תבזבז את הזמן על שטויות , מה שתספיק תספיק העיקר שלמדת משהו
אל תדאג הלחץ הזה יירגע והכל יהיה בסדר
בהצלחה!!
תתחיל לעבור על הנושאים לפי הסדר ברגוע שלך ואל תבזבז את הזמן על שטויות , מה שתספיק תספיק העיקר שלמדת משהו
אל תדאג הלחץ הזה יירגע והכל יהיה בסדר
בהצלחה!!
הכל עניין של גישה
אני יב
ואני בחיים שלי לא התרגשתי יותר מידי מהלימודים
הבגרויות זה מה שחשוב
זהו נקודה
אני יב
ואני בחיים שלי לא התרגשתי יותר מידי מהלימודים
הבגרויות זה מה שחשוב
זהו נקודה
שואל השאלה:
בסדר אבל על מה מסתמך בגרויות על כל מה שלמדת ובמקרה שלי זה המון חומר.
אוף ידעתי שהייתי צריך לקחת חשבונאות כולם שם בפאנן
בסדר אבל על מה מסתמך בגרויות על כל מה שלמדת ובמקרה שלי זה המון חומר.
אוף ידעתי שהייתי צריך לקחת חשבונאות כולם שם בפאנן
אנונימי
באותו הנושא: