3 תשובות
לא.. מה זה קשור לספקטרום? אין לך שום תסמונת
את סתם ילדהעם קשיים
שואל השאלה:
יש לציין שלאחותי רצו לעשות בדיקות לראות עם יש לה אוטיזם והיא כמובן יותר גרועה ממני בהרבה..
אנונימית