8 תשובות
אני חודש לפני וכבר מעלה חחח
חחח כן
לא אני אומרת שאני יהיה בת ..... עוד שבוע וככה אין מצב שישכחו שיש לי יום הולדתת
אני פשוט אומר "עוד שבוע אהיה בן *הגיל שאליו אני אעלה*"
כן כן כן
כןן
לא
באותו הנושא: