36 תשובות
זה ממש משפיל.
בשום מצב הם לא היו צריכים לעשות את זה, *בשום מצב*.
תדברי איתה ותחזקי אותה.
בשום מצב הם לא היו צריכים לעשות את זה, *בשום מצב*.
תדברי איתה ותחזקי אותה.
ככה זה השבעה אחותי לי אישית לא עשו את זה אתמול אבל לבנים זה בהרבה יותר גרועה זה כן משפיל אבל בכללי זה ככה
שואל השאלה:
זאת שעשתה את זה זה לא משביעה... זאת מישהי מהשבט...
זאת שעשתה את זה זה לא משביעה... זאת מישהי מהשבט...
אנונימית
מה זאת אומרת השבעה?מה זה?ולמה לשפוך דורש על ילדים?
אנונימית
שואל השאלה:
זה כאילו טיול בלילה שלוקחים את השבט החדש (בבני עקיבא כיתה ט) וקושרים להם את הידיים ואת הידיים ואז כשיורדים מהאוטובוס לוקחים למסלול כזה ואומרים לזחול ולרדת ל2 ומי שלא עושה שופכים עליו דברים (אצל בנים זה מכות) אבל אצלינו זה היה גואש כי היה קר מידי שישפכו עלינו נוזלים...
וזה כאילו בחירה אישית אם לצאת לזה או לא... זה אמור להיות חוויה
זה כאילו טיול בלילה שלוקחים את השבט החדש (בבני עקיבא כיתה ט) וקושרים להם את הידיים ואת הידיים ואז כשיורדים מהאוטובוס לוקחים למסלול כזה ואומרים לזחול ולרדת ל2 ומי שלא עושה שופכים עליו דברים (אצל בנים זה מכות) אבל אצלינו זה היה גואש כי היה קר מידי שישפכו עלינו נוזלים...
וזה כאילו בחירה אישית אם לצאת לזה או לא... זה אמור להיות חוויה
אנונימית
אה וואי אז זה ממש לא בסדר אמלה אסור לעשות את זה רק המשביעות
ואני אישית לי זה היה משהוא שונה כי הסניף קרוב להרים ואני גרה באילת וזה קרוב ממש להרים אז עשינו מסלול שסיימנו הלכנו איזה מקום בהרים ראינו את כל הסניף ועשינו קומזיץ כזה ושרנו שירים ועשינו על האש וואכלנו והיה ממש כיף עד הזריחה אבל בכללי אצל כולם זה ככה אז את בטוח מכירה את זה חחח
ואני אישית לי זה היה משהוא שונה כי הסניף קרוב להרים ואני גרה באילת וזה קרוב ממש להרים אז עשינו מסלול שסיימנו הלכנו איזה מקום בהרים ראינו את כל הסניף ועשינו קומזיץ כזה ושרנו שירים ועשינו על האש וואכלנו והיה ממש כיף עד הזריחה אבל בכללי אצל כולם זה ככה אז את בטוח מכירה את זה חחח
שואל השאלה:
אוף שמעו משהו... זאת אני.. וזה הרס לי הכל ורק מדריכה אחת ראתה שבכיתי מזה ושנפגעתי ו2 המדריכות דיברו עם הילדה הזו ונראלי למדריכה השנייה כבר נמאס ממני ... היא שונאת איתי בדוק.. אוף כבר איבדתי את המקום שלי בשבט כי מלא בנות שאני לא בקשר איתן הצטרפו
אוף שמעו משהו... זאת אני.. וזה הרס לי הכל ורק מדריכה אחת ראתה שבכיתי מזה ושנפגעתי ו2 המדריכות דיברו עם הילדה הזו ונראלי למדריכה השנייה כבר נמאס ממני ... היא שונאת איתי בדוק.. אוף כבר איבדתי את המקום שלי בשבט כי מלא בנות שאני לא בקשר איתן הצטרפו
אנונימית
לזה את קוראת משפיל? זה כלום.
חכי שיהיה לה, אם בכלל, זובור צוערי טיס
או כל זובור אחר ביחידות מובחרות בצבא.
היא תתגעגע גם לעשרה דליים של צבע...
חכי שיהיה לה, אם בכלל, זובור צוערי טיס
או כל זובור אחר ביחידות מובחרות בצבא.
היא תתגעגע גם לעשרה דליים של צבע...
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא יכול להגיד על זה שזה כלום.. אתה לא יודע מה הרגשתי באותו רגע... אין לי ביטחון עצמי בכלל וכששמעתי את כל הציחקוקים לא ידעתי איפה לקבור את עצמי...
אתה לא יכול להגיד על זה שזה כלום.. אתה לא יודע מה הרגשתי באותו רגע... אין לי ביטחון עצמי בכלל וכששמעתי את כל הציחקוקים לא ידעתי איפה לקבור את עצמי...
אנונימית
^ לא נורא, יש דברים יותר גרועים בחיים
אנונימי
הכל בסדר אהובה
זה היה וקרה ועבר תהיי חזקה הכל בסדר
את לא היחידה היו עוד שהיו עם צבע וזה כל מה שמשהה
מה שמקשה עלייך זה חשיבת יתר
הכל ממש בסדר
הרגשת מושפלת ויש לך זכות אבל עכשיו עכשיו אין לך איל לשנות את זה אז תשלימי עם העבר ותזכירי לעצמך שאת מאה אחוז בסדר שאת יפה ואהובה ומושלמת
זה היה וקרה ועבר תהיי חזקה הכל בסדר
את לא היחידה היו עוד שהיו עם צבע וזה כל מה שמשהה
מה שמקשה עלייך זה חשיבת יתר
הכל ממש בסדר
הרגשת מושפלת ויש לך זכות אבל עכשיו עכשיו אין לך איל לשנות את זה אז תשלימי עם העבר ותזכירי לעצמך שאת מאה אחוז בסדר שאת יפה ואהובה ומושלמת
אנונימית
שואל השאלה:
אוף בא לי למות כבר נמאס לי
כל כך כיף לי בבני עקיבא והן הצטרפו ונהיה לי חרא הרגשתי שם כאילו זה משפחה שנייה שלי
אוף בא לי למות כבר נמאס לי
כל כך כיף לי בבני עקיבא והן הצטרפו ונהיה לי חרא הרגשתי שם כאילו זה משפחה שנייה שלי
אנונימית
אני בכללי נגד השבעות. זה פשוט לא נראה לי הגיוני להנות מלהתעלל בילדים. פעם הבאה אל תלכי, כל פעם שיש אצלנו השבעה לא משנה איפה אני לא הולכת, נראה לי מוגזם שזה עוד לגיטימי להורים, לתנועות נוער, לבתי הספר, ושהם תומכים בזה ועוד נותנים לזה תקציבים, זה באמת יכול לפגוע בביטחון של ילדים, זה משפיל ברמות ככה מול כולם, ויש המון ילדים שלא לוקחים את זה בצחוק, ויכולים מאוד להפגע מזה.
הייתי שופך על החברה הרעה שעשת לה את זה
זה שמעליי,היא החברה הרעה
מה זה הדבר הדפוק הזה מי הם בכלל חח
תקשיבי, באופן כללי השבעות זה משפיל.
כל הקונספט הוא נוראי.
אני לא עשיתי אף השבעה ולא יצאתי לאחת כזאת כי אני פשוט לא בעד זה.
אבל מה שכן, המטרה היא *לא* להשפיל.
כשזה בתנועת נוער ועודים את זה זה יותר בכיוון של שבירת דיסטאנס עם הגדולים.
הגיוני שהיא נפגעה מסה זה פוגע. אולי פשוט לדבר עם הילדה שעשתה לה את זה ולראות למה.
ובכללי תעבירו את זה, סליחה שאני אומרת אבל כולה השבעה שוחכים מזה אחרי יומים.
כל הקונספט הוא נוראי.
אני לא עשיתי אף השבעה ולא יצאתי לאחת כזאת כי אני פשוט לא בעד זה.
אבל מה שכן, המטרה היא *לא* להשפיל.
כשזה בתנועת נוער ועודים את זה זה יותר בכיוון של שבירת דיסטאנס עם הגדולים.
הגיוני שהיא נפגעה מסה זה פוגע. אולי פשוט לדבר עם הילדה שעשתה לה את זה ולראות למה.
ובכללי תעבירו את זה, סליחה שאני אומרת אבל כולה השבעה שוחכים מזה אחרי יומים.
הייתי שופכת לה את זה על הראש שתאכל את הגואש
גם לחברה שלי היה .
היה במוצאש חחח פתאם זאת את פיפיי
היה במוצאש חחח פתאם זאת את פיפיי
אנונימית
משפיל.
משפיל. אם מישהו היה עושה את זה לבת זוג/ידידה טובה שלי הייתי מנפח לו את הפרצוף.
זה מה שמלמדים בבני עקיבא? "דתיים"? מביך.
זה מה שמלמדים בבני עקיבא? "דתיים"? מביך.
לקשור את הידיים? איזו הגזמה, רואים שהדם עלה להם למוח הם כולה גדולים ממכם בשנה שנתיים, לא הייתי חוזר לתנועה שמאפשרת דברים כאלה זה פתטי ממש
אם הושפלת אני לא אגיד שזה לא משפיל.
אבל יש פי ארבע יותר משפילים כמו עם קמח ביצים וכו..
אבל יש פי ארבע יותר משפילים כמו עם קמח ביצים וכו..
תקשיבו גם לי עשו את זה.
זה כל הקטע של ההשבעה זה כאילו לראות אם היא יכולה להיכנס לחבב.
שאלתי את חברות שלי אם זה כיף שמתעללים בהם והם אמרו שכן, לי זה לא כיף. אם היא לא אוהבת את זה הם חייבים להפסיק, שלא רציתי שישפכו עלי דברים הם שפכו רק על מי שרוצה.
היו פעמים שלו רציתי שישפכו עלי דברים, אז הם לא שפכו, תכלס מה שעושים בהשבעה זה להתעלל בך והכל בצחוק.
אם היא לא רצתה שישפכו עליה גואש והם עדיין שפכו הם ממש לא בסדר!
זה כל הקטע של ההשבעה זה כאילו לראות אם היא יכולה להיכנס לחבב.
שאלתי את חברות שלי אם זה כיף שמתעללים בהם והם אמרו שכן, לי זה לא כיף. אם היא לא אוהבת את זה הם חייבים להפסיק, שלא רציתי שישפכו עלי דברים הם שפכו רק על מי שרוצה.
היו פעמים שלו רציתי שישפכו עלי דברים, אז הם לא שפכו, תכלס מה שעושים בהשבעה זה להתעלל בך והכל בצחוק.
אם היא לא רצתה שישפכו עליה גואש והם עדיין שפכו הם ממש לא בסדר!
אנונימית
כן
זה ממש לא בסדר! משפיל לגמרי
זו הגזמה
זו הגזמה
איזו הגזמה, מרגיש כמו הדרך לגיהנום המקום הזה... לא הבנתי איך מרשים לעשות את השטויות האלה
וואוו איזה לא נעים...הייתי ככ שופכת עליה גם
לקשןר את הידיים? מה עובר עליהם? ממש אבל ממש מוגזם
שואל השאלה:
מי דיבר על הקשירת ידיים? זה חלק מההשבעה זה בצחוק הכל טוב
מי דיבר על הקשירת ידיים? זה חלק מההשבעה זה בצחוק הכל טוב
אנונימית
מה הבעיה פה? זה חלק מהמשחק
אם היא הסכימה לזה היא הייתה אמורה לדעת שזה יכול לקרות..
אם היא הסכימה לזה היא הייתה אמורה לדעת שזה יכול לקרות..
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא היה אמור להיות המשחק... כולן עשו על עצמן... וזה לא משחק.. זה מעגל כבוד...
זה לא היה אמור להיות המשחק... כולן עשו על עצמן... וזה לא משחק.. זה מעגל כבוד...
אנונימית
אבל לפי החוקים מותר
והיא ידעה את החוקים
אז זה די בעיה שלה...
והיא ידעה את החוקים
אז זה די בעיה שלה...
אנונימי
שואל השאלה:
הם יצאו אחר כך על השבט שאין כבוד ושאנחנו לא מגובשים ושזה לא היה אמור לקרות... אין חוקים.. זה נטו כבוד ולכבד גם מישהי שהיא שונאת...
הם יצאו אחר כך על השבט שאין כבוד ושאנחנו לא מגובשים ושזה לא היה אמור לקרות... אין חוקים.. זה נטו כבוד ולכבד גם מישהי שהיא שונאת...
אנונימית
אבל מותר לעשות את זה..
אנונימי
אסור רק למשביעות מותר לעשות את זה וגם לא ככה תפסיק להגיד שמותר לעשות את זה אסור לילדה לעשות את מה בקיצור אסור
באותו הנושא: