5 תשובות
לא כי הם זאת אומרת אנחנו רוצים שהממשלה תעשה כבר משהו כי הפסקת אש זה זמני זה יחזור וילך שוב ושוב ונמאס לנו אנחנו רוצים שיעשו משהו ויגמרו עם זה
אנונימי
אל תכלילי אני מהדרום ואני ממש לא רוצה בזה.
שואל השאלה:
מה כבר אפשר לעשות ?
מה כבר אפשר לעשות ?
אנונימית
אני מהדרם ואני לא רוצה שתהיה הפסקת אש למה כדי שאחרי כמה ימים הם יחזרו שוב עם יותר רקטות וכסמים שתהיה כבר מלחמה ונסיים תדבר הזה כבר נמאס לי שכל פעם מחדש זה קורה ואני גם לוחמת בצבא אז זה אומר שעם תהיה מלחמה או איזה מבצע אני יצתרך גם לקפוץ ואולי זה מעצבן ונורא אבל זה שווה את זה נכון יכול להיות שאנשים יפגו או ימותו אבל גם מההרקטות האלה שהם שולחים כל פעם מחדש מתים הרבה אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
כל כך קל להגיד בואו נעשה פשוט מלחמה ונגמור עם זה , זה ממש לא עובד ככה , חבל שאתם סתם מדברים שטויות ומציעים רעיונות מטופשים
כל כך קל להגיד בואו נעשה פשוט מלחמה ונגמור עם זה , זה ממש לא עובד ככה , חבל שאתם סתם מדברים שטויות ומציעים רעיונות מטופשים
אנונימית
באותו הנושא: