התחברות
הרשמה
שלחתי הודעה למחנך שלי בקשר לאיזה חיסור בגלל שהיום הורדתי את הגבס ביד (שבורה)
ואף פעם אין לו בעיה עם ציניות כי הוא הבן אדם הכי ציני שאני מכירה
והוא אמר לי פעם הבאה תשמרי על עצמך
מה לכתוב לו בחזרה?
18 בנובמבר 2018, 18:34
גבס
הודעות
רגליים
ידיים
דואר אלקטרוני
תשובה אחת
ואם לא הגבס ישמור עליי...
ש
שמח ומגושר
באותו הנושא:
OMFG! שלחתי בטעות את ההודעה הזאת למחנך שלי ולא לחבר שלי, מה לעשות?
אתם בקשר טוב עם המורה שלכם? ויש לכם מורה (אישה) או מחנך (גבר)? ואיזה כיתה אתם?
שלחתי למחנך שלי הודעה כזאת (בתיאור) והוא ענה לי - בסדר *** תרגישי טוב. תנסי להגיע הייתם הולכים?
אז שלחתי למחנך שלי הודעת התנצלות היה אתמול די סוער בכיתה שלנו
דיברתי עם חברה של אח שלי בקשר לאיזו עבודה שהיא רצתה לסדר לי, ואז שלחתי לה הודעה בקשר לזה, והיא לא ענתה לי במשך יומיים
שלחתי אתמול בלילה הודעה לאקס שלי שאני רוצה לדבר איתו אחרי שלא היינו בקשר חצי שנה...
באיזה קשר אתם עם המחנכות/מחנכים שלכם? או אפילו מורים שלא מחנכים אותכם..?
שלחתי למורה שלי הודעה (לגבי עבודה) בוובטופ, שלחתי הודעה אחת
אם שלחתי הודעה למישהו בווצאפ והיה רק וי אחד ומחקתי את ההודעה עדיין זה יגיע אליו?
שלחתי הודעות ל3 אנשים שראיתי שבקשר/מכירים את א.ק
שלחתי הודעה למיקמק ב"צור קשר" כדי לבטל כבר את המנוי שיש לי שנים בלי שימוש