3 תשובות
שימי ז*ן.
מה את שמה עליה שתלך תזד*
שואל השאלה:
ואי אני ממש משקיעה בעצמי
אני עושה פן אצל ספרית כל הזמן
מתאפרת
שומרת על להריח טוב.. מתלבשת יפה אבל כנראה שהבגדים לא נראים עליי טוב בגלל הגוף
אני לא חושבת שהפנים שלי לא פרופורציונליות או משהו, יש לי אף די קטן..
אני עושה לק גל קבוע וגבות וכל זה..
לא יודעת..
יש מצב שאני עדיין לא יפה?
אז יכול להיות שרק המשקל? להרזות זה ממש הופך בן אדם מהקצה לקצה?
ואי אני ממש משקיעה בעצמי
אני עושה פן אצל ספרית כל הזמן
מתאפרת
שומרת על להריח טוב.. מתלבשת יפה אבל כנראה שהבגדים לא נראים עליי טוב בגלל הגוף
אני לא חושבת שהפנים שלי לא פרופורציונליות או משהו, יש לי אף די קטן..
אני עושה לק גל קבוע וגבות וכל זה..
לא יודעת..
יש מצב שאני עדיין לא יפה?
אז יכול להיות שרק המשקל? להרזות זה ממש הופך בן אדם מהקצה לקצה?
אנונימית
באותו הנושא: