2 תשובות
אין מה לעשות זה המצב הנתון... את לא יכולה לקבל את המורה כקודמת.
ולגביי המורה שחופרת לך את בסוף תודי לה. כשאת עוברת מהיסודי מלמדים אותך לחיים! בעבודה אין דבר כזה יום באה יום לא!
ולגביי המצוינות אם את מרגישה שקשה לך ועשית את כל ההשתדלות אז תפרשי...
שואל השאלה:
הייתי בתיכון גם שנה שעברה מה קשור יסודי
באותו הנושא: