התחברות
הרשמה
מישהו פה עוד היה הנעיצה הראשונה/השנייה בשאלה בשאלות החמות והתלהב כמוני?
מעניין.
18 בנובמבר 2018, 14:09
נעיצת שאלות
שאלות בסטיפס
השאלות החמות
עמוד ראשי
נעצים
תשובה אחת
לא
L
Lane boy
באותו הנושא:
אתם חושבים שצריך לבטל את הנעיצה האוטומטית?
נכון הנעיצה בווצאפ, רק לי זה מזכיר את הנעץ של סטיפס?
מי שרה יותר יפה- הראשונה או השנייה?
איזה תמונה יותר יפה הראשונה או השנייה?
מה השאלה הראשונה שנשאלה ומה השאלה *השנייה** עם הכי הרבה נעיצות
אנשים שעושים פלוס לתשובה ואז מורידים את הנעיצה, למה לכם?
גם אתם שאתם לוחצים + על תגובה של מישהו אתם מורידים את הנעיצה גם או שזה רק אני חח?
מה הנעיצה פה עושה?
רק לדעתי העונה השנייה של 13 סיבות למה יותר טובה מהעונה הראשונה?
למה זוכרים דווקא את מלחמת העולם השנייה ולא את הראשונה?
אני יכולה לראות את העונה השנייה של אובוי אם לא ראיתי את הראשונה?