5 תשובות
שאני לא מכירה כאלה :(
גיב מי
לא מכירה המון כאלה
אבל זה ממש מושך
~L~
יפה זה עניין של סטייל לדעתי נגיד סטייל פשוט זה הכי יפה כמו של קיבוצניקים טבע נאות מכנסיים קצרים וסווצרטים גדולים
אז אם מישהו מתלבש ככה זה מושלם לדעתי
וואי יש לי חתיך בבית ספר שמיניסט אני דלוקה עליו טילים הוא מתלבש ככ טוב
אויישש כלכךך
שריטה קטנה.