5 תשובות
שואל השאלה:
בדקתי מיליון פעמים וכל תרגיל שאני עושה (תרגילים שונים) זה כואב
אנונימית
זה סימן שאת לא עושה את זה טוב
כשאת עולה בכפיפות בטן תשאירי את הגב ישר ואת העורף אל תכופפי ותשתדלי לעבוד רק עם הבטן
את ככל הנראה צריכה לחזק את שרירי הגב, ואם העורף כואב צריך לשפר טכניקה
אולי את עושה עם טכניקה לא נכונה.