6 תשובות
אוהבת נופים
לא אוהבת.. אנשים כנראה
אוהבת:
את האנושיות...

לא אוהבת:
יותר מדי אנשים ברבריים (בציבור)
אנונימית
אוהבת-אם אדם מבקש עזרה ממישהו מיד הוא יעזור לו ואם לא הוא אז יבואו אנשים שהוא בכלל לא שאל ויעזרו

ואני לא אוהבת את זה שאשכרה אני עומדת בכביש לא פחות משעה וחצי בבוקר!!
אנונימית
*********אוהב:
את המדינה
שזה שלי וחלק ממני
את האווירה
את האנשים החמים על הלב הענק
את הכנות והאמיתיות (למרות שלעתים הם אומרים 'בפרצוף' )
את הנוף והמקומות
את עירוב התרבויות, מדינה קוסמופוליטית
*********לא אוהב:
את הקומבינות
את השלטון
את השחיתות
את זה שהמדינה שמה קצוץ על חלשים ומתנהגת כמו מדינת עולם 3

אבל מה,
אין שום מקום בעולם שהכל בו 'מושלם'
וכל מקום יש בו הבעיות שלו
כ1 שחי בארה"ב ב: ניו-יורק ו-מיאמי רק לומד להעריך ומפנים ומבין את כל היופי שיש למדינה הזאת להציע
בסה"כ מת על ישראל ופשוט אוהב את האנשים בישראל !!!
אוהבת את עצמי כאן
שונאת את המחירים
נכון,
גם המחירים מופרזים
על כל דבר כמעט פלוני צריך לשלם 500% יותר
גם מי שמגיע למוסך(למשל) מוכרים לו סיפורי סבתא לגבי בעיות באוטו (שלא קיימות)וחולבים לו את הכסף