5 תשובות
לא קונה כזה הרבה אבל לאחרונה בברשקה כי היו שם חולצות של להקות רוק, הודיס גם טוב
tnt
אורבניקה
נייק
אדידס
פול אנד בר
אורבניקה
נייק
אדידס
פול אנד בר
אמריקן איגל
ברשקה
זארה
פול אנד בר
ברשקה
זארה
פול אנד בר
טוונטי פור סבן
אמריקן איגל
אמריקן איגל
התמכרות קשה ל h&m
באותו הנושא: