2 תשובות
בשביל להיות חברה טובה של מישהי את צריכה קודם כל להיות חברה שלה...
אני יודעת איך זה מרגיש פשוט תיהיה עם אחת החברות שלך שנמצאת בחבורה והיא כבר תכיר לך את השאר וזה יתגלגל הלאה
באותו הנושא: