11 תשובות
הרוב כן אבל ברור שיש כאלה שאין
אנונימית
נראלי שג'ובניק
אנונימית
שואל השאלה:
מה ג'ובניק? רוב החיילים הם ג'ובניקים
מה ג'ובניק? רוב החיילים הם ג'ובניקים
אנונימית
שואל השאלה:
דווקא זה נראה שלרוב כן יש
דווקא זה נראה שלרוב כן יש
אנונימית
הרוב לא
מודיעין צריכים לעבור
מודיעין צריכים לעבור
שואל השאלה:
אני בתקשוב וצריכה
ואח שלי היה בחיל האוויר וגם היה לו
אז בגלל זה שאלתי
אני בתקשוב וצריכה
ואח שלי היה בחיל האוויר וגם היה לו
אז בגלל זה שאלתי
אנונימית
ברור מלא שלא
שואל השאלה:
לא מפחדת חח רק רציתי לדעת אם הרוב עושים
לא מפחדת חח רק רציתי לדעת אם הרוב עושים
אנונימית
הרוב לא
סיווג זאת שטות, אין סיבה שזה ישפיע עלייך על בחירת תפקיד אצלך.
ורוב התפקידים לא דורשים סיווג בטחוני בכלל.
ורוב התפקידים לא דורשים סיווג בטחוני בכלל.
סתם שתדעי אני לא יודעת למהאת מפחדת מסיווג ביטחוני אבל לא משנה מה עשית מאוד קשה לא לעבור אותו והסיבה היחידה בערך שאנשים לא עוברים אותו היא אם הם זייפו פעם ת.ז אז לא ממש צריך לדאוג בקשר לזה אבל כן לא חסר תפקידים שלא דורשים סיווג ביטחוני.
באותו הנושא: