התחברות הרשמה

מה אתם אומרים על השיר שכתבתי? אל תפחדו להעליב, זו סך הכל ביקורת. (לא ארוך)

החומה נפרצה, הוא התגנב לממלכה
בשקט בשקט, הוא פתח את כל המנעולים,
הוא גילה את הסודות הכי הכי עמוקים.
הוא נתפס, עכשיו יש לו שתי אפשרויות :
או להלחם במלכה על חייו ואולי לחיות
או לברוח ולהיות ניצוד לעולמי עולמים.
המלכה ידעה שדבר כזה לא יקרה שוב בחיים.
תקתוק בדלת, נשמעה בכל רחבי הטירה,
היא פתחה, והחומה נפלה.
הילד ללא הסתרה, פתח את כל המנעולים
גילה את הסודות הכי הכי עמוקים.
נשבע אמונים.
המלכה גילתה, ואותו גירשה.
אך היא ידעה טוב מאוד מהו גורלו,
הילד מת, והלך לעולמו.
16 בנובמבר 2018, 11:37
כתיבהביקורתחוות דעתסיפוריםשירה    
4 תשובות
eh
D
Divine feminine
משעמם.
ומדכא ברמות.
.
.I DONT KNOW
יפה, למרות שזה נשמע כמו סיפור
W
WhiteִAngel
נחמד לחובבי סוף רע
אני חי, מוריד?
באותו הנושא:
איך השיר שכתבתי על סטיפס?
כתבתי שיר מהלב שלי מה אומרים?
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי?
החלטתי לנסות להקליט סוג של שיר שכתבתי ולהעלות ליוטיוב מה אתם חושבים על השיר?
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי על הקראשית שלי?
מה אתם חושבים על השיר שכתבתי אני ישמח לביקורת בונה ורעיונות לשינוי (בעיקר בסוף השיר) תודה!
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי ?
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה אתם אומרים השיר למטה שכתבתי יכול להוציא את השיר של להקת עדן "happy birthday" מהאופנה? חח
מה זה אומר השיר הזה שהיא כתבה?
כתבתי שיר מה אומרים?