מה אתם אומרים על השיר שכתבתי? אל תפחדו להעליב, זו סך הכל ביקורת. (לא ארוך)
החומה נפרצה, הוא התגנב לממלכה בשקט בשקט, הוא פתח את כל המנעולים, הוא גילה את הסודות הכי הכי עמוקים. הוא נתפס, עכשיו יש לו שתי אפשרויות : או להלחם במלכה על חייו ואולי לחיות או לברוח ולהיות ניצוד לעולמי עולמים. המלכה ידעה שדבר כזה לא יקרה שוב בחיים. תקתוק בדלת, נשמעה בכל רחבי הטירה, היא פתחה, והחומה נפלה. הילד ללא הסתרה, פתח את כל המנעולים גילה את הסודות הכי הכי עמוקים. נשבע אמונים. המלכה גילתה, ואותו גירשה. אך היא ידעה טוב מאוד מהו גורלו, הילד מת, והלך לעולמו.