3 תשובות
פפ... מכירה את ההרגשה.. לנסות להתחיל להכיר ולהתקרב. לשמור על קשר, לקבוע פגישות ויציאות, ליזום שיחות.. מאמינה שילך לך :)
שואל השאלה:
הדדיות זה מעודד אז שמתי על זה פרח.
ותודה רבה לבלאג מגיק, זה נכון תאכלס.
הדדיות זה מעודד אז שמתי על זה פרח.
ותודה רבה לבלאג מגיק, זה נכון תאכלס.
אנונימי
לדעתי זה צריך להיות הדדי , שהצד השני גם ינסה להחזיק את הקשר