3 תשובות
פפ... מכירה את ההרגשה.. לנסות להתחיל להכיר ולהתקרב. לשמור על קשר, לקבוע פגישות ויציאות, ליזום שיחות.. מאמינה שילך לך :)
שואל השאלה:
הדדיות זה מעודד אז שמתי על זה פרח.

ותודה רבה לבלאג מגיק, זה נכון תאכלס.
אנונימי
לדעתי זה צריך להיות הדדי , שהצד השני גם ינסה להחזיק את הקשר
באותו הנושא: