4 תשובות
תלוי מה יש לי ואם יש לי סיבה טובה ללכת
הולכים ע"פ התחושה הטובה
כל ערב מחדש אני מתלבטת אם כדאי לי ללכת לביהס ושאני ממש ממש עייפה, בסוף אני הולכת ושמחה שבחרתי בזה.. כדאי לך ללכת
תלכי חבל על החיסורים ...
תשתדלי לא להחסיר זה פוגע ממש בתעודה,תשמרי את זה לימים שאת באמת לא מרגישה טוב.
תשתדלי לא להחסיר זה פוגע ממש בתעודה,תשמרי את זה לימים שאת באמת לא מרגישה טוב.
באותו הנושא: