4 תשובות
תלוי מה יש לי ואם יש לי סיבה טובה ללכת
הולכים ע"פ התחושה הטובה
ErO
כל ערב מחדש אני מתלבטת אם כדאי לי ללכת לביהס ושאני ממש ממש עייפה, בסוף אני הולכת ושמחה שבחרתי בזה.. כדאי לך ללכת
תלכי חבל על החיסורים ...
תשתדלי לא להחסיר זה פוגע ממש בתעודה,תשמרי את זה לימים שאת באמת לא מרגישה טוב.