7 תשובות
good kid, m.a.a.d city
דעתי
tpab ראשון
section 80 שני אך רק כי אני אוהב את הוויב של קנדריק הישן
gkmc שלישי אך הוא יותר טוב מsection80
damn רביעי, הוא מדהים אך הוא מיינסטרים כזה ופחות קנדריק.
untitled unmaster אם זה נחשב חמישי
black panther לא נראלי הייתי מחשיב כאלבום שלו אך אם כן אז שווה לdamn בגלל השירים x,all the stars,oops,pray for me, the ways
tpab ראשון
section 80 שני אך רק כי אני אוהב את הוויב של קנדריק הישן
gkmc שלישי אך הוא יותר טוב מsection80
damn רביעי, הוא מדהים אך הוא מיינסטרים כזה ופחות קנדריק.
untitled unmaster אם זה נחשב חמישי
black panther לא נראלי הייתי מחשיב כאלבום שלו אך אם כן אז שווה לdamn בגלל השירים x,all the stars,oops,pray for me, the ways
שואל השאלה:
themagic אני מסכים אבל לדעתי damn יותר טוב מsection80 בגלל שאני לא מת על הביטים(אני לא אומר שביט זה הכי חשוב) ובdamn רוב הטראקים טובים חוץ מloyalty כי זה מרגיש לי יותר מדי רדיו כזה
themagic אני מסכים אבל לדעתי damn יותר טוב מsection80 בגלל שאני לא מת על הביטים(אני לא אומר שביט זה הכי חשוב) ובdamn רוב הטראקים טובים חוץ מloyalty כי זה מרגיש לי יותר מדי רדיו כזה
אנונימי
אני חושב adhd no make up הם לגמרי מעולים. אולי השירים פחות בנוים טוב אך איך שקנדריק מעביר את האלבום זורם יותר טוב מdamn
tpab האלבום הכי טוב שלו ללא ספק.
בכללי נראה לי האלבום האהוב עליי
to pimp a butterfly.
באותו הנושא: