10 תשובות
פשוט שזה לא נראה לי הגיוני שבן אדם יושב על הרצפה שיש כיסא.. זה לא כזה מסובך אולי זה גם בגלל שאכפת לו ממך
שואל השאלה:
האמת שנפלתי בגלל שחברים ישבו על הספא ותפסו הכל אז החלטתי להישאר שם כבר
אנונימית
כי אולי היה כיסא
שואל השאלה:
לא היה
אנונימית
זה מנהג של אנשים שנמצאים באבל ויש אנשים שמאמינים שזה ימית את אחד מבני המשפחה שלך אם ישבו על הרצפה אצלך בבית
שואל השאלה:
ישבתי אולי ל 15 דקות
אנונימית
אפילו דקה יכול להפריע להם
שואל השאלה:
אבל הוא לא באבל .. מה הקשר
אנונימית
בדיוק
אם אבלים יושבים על הרצפה
ומישהו יושב על הרצפה
זה *יגרום* לו להיות באבל
הבנת?
עזבי, אמונה תפלה של אנשים
שואל השאלה:
לא נראלי הוא אחד שמאמין בזה
אנונימית
באותו הנושא: