10 תשובות
פשוט שזה לא נראה לי הגיוני שבן אדם יושב על הרצפה שיש כיסא.. זה לא כזה מסובך אולי זה גם בגלל שאכפת לו ממך
שואל השאלה:
האמת שנפלתי בגלל שחברים ישבו על הספא ותפסו הכל אז החלטתי להישאר שם כבר
האמת שנפלתי בגלל שחברים ישבו על הספא ותפסו הכל אז החלטתי להישאר שם כבר
אנונימית
כי אולי היה כיסא
שואל השאלה:
לא היה
לא היה
אנונימית
זה מנהג של אנשים שנמצאים באבל ויש אנשים שמאמינים שזה ימית את אחד מבני המשפחה שלך אם ישבו על הרצפה אצלך בבית
שואל השאלה:
ישבתי אולי ל 15 דקות
ישבתי אולי ל 15 דקות
אנונימית
אפילו דקה יכול להפריע להם
שואל השאלה:
אבל הוא לא באבל .. מה הקשר
אבל הוא לא באבל .. מה הקשר
אנונימית
בדיוק
אם אבלים יושבים על הרצפה
ומישהו יושב על הרצפה
זה *יגרום* לו להיות באבל
הבנת?
עזבי, אמונה תפלה של אנשים
אם אבלים יושבים על הרצפה
ומישהו יושב על הרצפה
זה *יגרום* לו להיות באבל
הבנת?
עזבי, אמונה תפלה של אנשים
שואל השאלה:
לא נראלי הוא אחד שמאמין בזה
לא נראלי הוא אחד שמאמין בזה
אנונימית
באותו הנושא: