11 תשובות
לא ולא אספר לא תודה האני
אבל זו סתם אני אני גם קצת מוזרה בקטעים האלה חח
לרוב כן, אם הולך בנינו כן אבל אם זה סתם דייט אחד אז לא תמיד
ברור. אני מספרת להם גם איפה שכבנו ומה היה.
ממש לא. מספרת רק שיש מה לספר (אחרי כמה חודשים)
אנונימית
שואל השאלה:
אני היחיד שמספר? כאילו ממש לא מעניין אותי אם זה מתקדם או לא. זה לא שהם באים איתי להיות איתה.
אנונימי
אתה לא היחיד ותאמין לי שזה אפילו טוב שאתה פתוח עם ההורים שלך ככה
אני ואבא שלי כמו חברים מספרים הכול הוא סיפר לי על דברים שהיו לו חופשי אני גם ככה איתו.
אבל תכלס לרוב הוא יודע לבד אני מזמין חברים ידידות אליי (לא למטרת סקס) בזמן שהוא בבית כולם מתים עליו. יש לי את האבא הכי טוב בעולם
לא כי אני קצת פחות פתוח איתם.
מספר לאמא שלי הכל היא אפילו נותנת לי עצות איך להתחיל עם בנות. האמא הכי אחלה שבעולם!
אמא חופרת לי לכל מקום שאני יוצאת אז אין לי ברירה..
לאבא לא, לאמא שלי כן.