5 תשובות
שואל השאלה:
כי מהאפליקצייה של לאומי לא נותן לי
אנונימית
נראה לי שהם פתחו לי את האופציה רק אחרי שהלכתי לבנק להגיד שאני רוצה לעשות העברות, בכל מקרה אני במזרחי אז לא יודע איך זה אצלכם
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
כן!
מה לא מה^