3 תשובות
3-4 חודשים
אם את לומדת לבד אז עדיף יותר
אם את לומדת לבד אז עדיף יותר
שואל השאלה:
עם קורס...
אני פוחדת שיהיה לי לחוץ ממש עם הלימודים של ביס
עם קורס...
אני פוחדת שיהיה לי לחוץ ממש עם הלימודים של ביס
אני גם נגשת למועד אפריל והקורס שלנו מתחיל בינואר, אני מניחה ששאר הקורסים מתחילים באזור הזה ועדיף לך להרשם הרבה מראש כי המקומות נתפסים מהר...
ועשיתי פסיכומטרי כשהייתי ביא וזה באמת היה עמוס ו וויתרתי בסוף ועשיתי אחרי שבקושי למדתי אז עכשיו אני עושה בפעם שניה. אם את פוחדת שיהיה לך ממש עמוס אולי תחשבי על לעשות אחרי שתסיימי תיכון במידה ואת תתגייסי מאוחר יחסית.
ועשיתי פסיכומטרי כשהייתי ביא וזה באמת היה עמוס ו וויתרתי בסוף ועשיתי אחרי שבקושי למדתי אז עכשיו אני עושה בפעם שניה. אם את פוחדת שיהיה לך ממש עמוס אולי תחשבי על לעשות אחרי שתסיימי תיכון במידה ואת תתגייסי מאוחר יחסית.
באותו הנושא: