5 תשובות
שואל השאלה:
בנייה ועל זה עושים עם אקריל
אנונימית
זה לא אמור לקרות, כנראה היא לא עושה טוב
תנסי לעשות אצל מניקוריסטית אחרת לראות אם גם אצלה זה קורה
בנייה? את בטוחה שזה לא הדבקה?
אנונימית
יכול להיות אבל אני מאמינה שהיא לא עושה טוב, כדאי שתעשי אצל מישהי אחרת ואם גם אצלה זה ייפול אז כנראה שכן יש לך בעיה בציפורניים אבל אני לא חושבת.
לא. כנראה היא לא עושה טוב.
אנונימית
באותו הנושא: