5 תשובות
תטוסי, תראי מקומות חדשים.
בחיים לא ראיתי מישהו שוויתר על טיסה לפריז
טוסי ותהני
אנונימי
למה לא בא לך? אז עדיף כבר לבלות במלון מאשר בבית. תחושה של יוקרה, אוכל טוב, שינוי אווירה.. מי יודע אולי זה גם יחזיר לך את החשק לראות את העיר:)
זה ממש עושה טוב לנפש תאמיני לי
שואל השאלה:
זה כי אני בי"ב ואז אני אצטרך להשלים המון חומר
אנונימית
קחי קצת חופש מהחימודים ותהני, הכל טוב תשלימי מקסימום את החומר