4 תשובות
אני גם גרה בעוטף.. אל תדאגי ה'' שומר עלינו... ואולי תשני בממד..
שואל השאלה:
החדר שלי זה המדד ו הוא סגור בכלל אני לא גרה בעןטף אני לא יודעת ךמה אני ככה
אנונימית
אהה אז אין לך מה לדאוג כל כך.. הכל טוב. אני אתמול בלילה קמתי מלא פעמים לממד בגלל הזעקות.. כל המשפחה שלי ישנה שם ולא היה לי מקום:(
אל תדאגי קחי את זה קליל, הכל יהיה בסדדר, את תהיה בסדר וכולנו נהיה בסדר.

אזעקה זה בקטנה, כמו משחק, כשיש אזעקה מרחב מוגן ואז חזרה לשגרה, כאילו כלום לא קרה.