התחברות
הרשמה
בלי אותך ולא אף אחד אחר כי איתך אני מרגישה שווה מישהו ולא עוד אחת אחרת . מישהי מיוחדת , מישהי שאיפילו בלי איפור היא
נראת "מושלמת" כי איתך כל העולם היה נראה אחרת .... ולא מאמינה שאותך אבדתי.
מה לעשות ??
14 בנובמבר 2018, 00:51
אכזבה
התאהבות
2 תשובות
אה?
G
GAMORA
בא לי*
ואני בדיוק במצב שלך
a
about
באותו הנושא:
התאהבתי בילדה מכוערת וחבריםש לי אומרים שהיא לא שווה אותי מה לעשות (רבתי איתם)
יש פה מישהו/משהי שאתם מדברים איתך הרבה זמן ומרגישים שאתם יכולים לספר להם הכל?
למה בכל מקום שאני הולכת אני מרגישה שאני לא שווה בגלל שאני מלאה?
מישהו ראה את הסרט "מרגישה פצצה"? שווה לראות?
כל פעם שאני מרגישה יפה כמו שאני ושלמה עם עצמי אני נכנסת לאינסטגרם רואה את כל הבנות שם מרגישה לא שווה וחושבת מי ירצה אותי
אני מרגישה לבד, לא שווה מספיק, לא טובה מספיק, לא מעניינת מספיק.
אני מרגישה לא שווה מספיק כי ..
שווה להילחם על מישהו אפילו שהוא לא רוצה אותך?
אני מרגישה עלובה ולא שווה בגלל מה שהקראש שלי עשה לי לפני שבוע.
מה לעשות אם מישהו מתחיל איתך ואת מרגישה לא ברמה בשבילו
יש לי אחות יותר יפה מימני ויותר עוקבים מימני ואני מרגישה שאני לא שווה כלום.....