התחברות
הרשמה
אני מרגישה לא קשורה לשום דבר בעולם הזה .מה לעשות??
14 בנובמבר 2018, 00:18
דיכאון
2 תשובות
אף אחד לא קשור בעולם הזה, זה בסדר
ח
חושם לאב
מה רע בזה
תהיי את
א
אלת האהבות❤
באותו הנושא:
אני מרגישה כל כך לא קשורה לעולם הזה.
רק אני מרגישה לפעמים לא קשורה לסטיפס?
רק אני מרגישה לא קשורה לעולם הזה?
גם אתם מרגישים חרא 24/7 + לא שייכים או קשורים בשום מקום?
אני מרגיש שכל העולם שלי ריק, ואני לא שייך לא לפה, ולא לעולם, ולא לשום מקום, אני מרגיש בתוך עולם של ריח שבן אדם שלא קשור
אני ממש לא קשורה לעולם הזה
אנחנו בסוג של קטע כזה, אבל אני מרגישה פשוט לא קשורה אליו בשום צורה פתאום ואני לא יודעת מה לעשות.
אני מרגישה לא קשורה לאף אחד
גם אתם לפעמים מרגישים לא קשורים לעולם הזה כי אתם יותר מדי שונים?
אוף אני מרגישה שבגלל שאני 1.80 אז אין שום בן בעולם שיותר גבוה ממני אבל גם נורמלי וחמוד. עידוד?
אני הבת היחידה במשמרת (כל השאר בנים)-נורמלי שאני לא ממש מרגישה קשורה וקצת סגורה?