10 תשובות
יכול להיות שזה פשוט ענין של הטעם שלהם
כי את צנועה להם מדי
כי את יותר מדי שווה וצנועה בשבילם.
עניין של טעם בעיקר
אולי כי את מתנשאת? או שאת גורמת לכולם לחשוב שהם בסדר אבל בתור ידידים.
או שאת צנועה מדי, או שאתם בפרינדזון ?
אנונימית
שואל השאלה:
מה הבעיה שאני רואה את המציאות
מה הבעיה שאני רואה את המציאות
אנונימית
מה את עושה כאן אם את מקובלת?
אנונימית
שואל השאלה:
עונה לאנשים שצריכים עזרה מזה קשור ללהיות מקובלת?!
עונה לאנשים שצריכים עזרה מזה קשור ללהיות מקובלת?!
אנונימית
אולי הם לא מתחברים לאופי שלך או שאולי הם רואים אותך בתור ידידה