6 תשובות
לא מצאתי אהבה פה אבל אני הכי שמחה בשבילך !
לא
פעם חשבתי משהו בסיגנון
כמובן שאנחנו לא,
אבל שמחה בשבילך
שואל השאלה:
מזל טוב אהובה
אנונימית
אני שמחה בשבילך!!
גם אני הכרתי את חבר שלי בסטיפס ואני כל כך מודה לאתר הזה
אנונימית