6 תשובות
כן אפשר, אבא שלי החתים בשבילי.
תחיו את החיים^
זה רק הטופס הירוק, לא חייבים להיות נוכחים שם
זה רק הטופס הירוק, לא חייבים להיות נוכחים שם
כן, אני שלחתי את אמא להחתים לי- זה לא משנה אם את נמצאת או לא.
אהה לחתום בשמך, לא, אתה חייב להיות נוכח כי זה הרישיון שלך אין דבר כזה
אבל אתה יכול ללכת אפילו לבד
אבל אתה יכול ללכת אפילו לבד
שואל השאלה:
נו אמרתי - במשרד הרישוי, פשוט אם אפשר שאני לא אהיה נוכחת שם ורק הורה נגיד
נו אמרתי - במשרד הרישוי, פשוט אם אפשר שאני לא אהיה נוכחת שם ורק הורה נגיד
אנונימית
חח לא, צריך חתימה של משרד הרישוי על הדף וזה עם חותמת כזאת שלהם
באותו הנושא: