6 תשובות
כן אפשר, אבא שלי החתים בשבילי.
תחיו את החיים^
זה רק הטופס הירוק, לא חייבים להיות נוכחים שם
כן, אני שלחתי את אמא להחתים לי- זה לא משנה אם את נמצאת או לא.
אהה לחתום בשמך, לא, אתה חייב להיות נוכח כי זה הרישיון שלך אין דבר כזה
אבל אתה יכול ללכת אפילו לבד
שואל השאלה:
נו אמרתי - במשרד הרישוי, פשוט אם אפשר שאני לא אהיה נוכחת שם ורק הורה נגיד
אנונימית
חח לא, צריך חתימה של משרד הרישוי על הדף וזה עם חותמת כזאת שלהם