6 תשובות
כן וואי :((
יואו כן ראיתי את זה זה כל כך עצוב
יצאתי באמצע הסרטון , אין לי חשק רב לבכות עכשיו.
ראיתי את זה כבר פעם אחת וממש בכיתי ונכנסתי לחרדה
אי אפשר לראות את זה אמאלה אני עם דמעות שוב די
אנונימית
זה שובר את ליבי.. איזה מתוק
וואי כןן