2 תשובות
הבית ספר אמר שאת לא יכולה להיות עם אחותך? כי אם כן זו החלטה של ההורים לא שלהם.
דבר שני, תעברי כיתה. לא שווה להישאר ולסבול במקום שלא טוב לך בו.
מציעה לך להגיד להורים שלך שיעזור לך :)
חוץ מזה, מזל טוב!!!
דבר שני, תעברי כיתה. לא שווה להישאר ולסבול במקום שלא טוב לך בו.
מציעה לך להגיד להורים שלך שיעזור לך :)
חוץ מזה, מזל טוב!!!
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעבןר זה מה שאמרו לי היום.
אמרתי לאבא שלי והוא חפר להם כבר מתחילת השנה והיום אמרו רשמית שאני לא יכולה
אני לא יכולה לעבןר זה מה שאמרו לי היום.
אמרתי לאבא שלי והוא חפר להם כבר מתחילת השנה והיום אמרו רשמית שאני לא יכולה
אנונימית
באותו הנושא: