4 תשובות
כי זו התרבות שלהם
כי שלטון קומוניסטי ש-דיכא שם את ההתקדמות,
ככה שהרבה מן הארצות חיים כמו שחיו אצלנו בעבר
גם בעיות בתשתיות, המון שחיתות
שואל השאלה:
אוי חליפה איך שאני אוהב את התשובות שלך
אנונימי
בכיף נשמה,
:)