4 תשובות
כי זו התרבות שלהם
כי שלטון קומוניסטי ש-דיכא שם את ההתקדמות,
ככה שהרבה מן הארצות חיים כמו שחיו אצלנו בעבר
גם בעיות בתשתיות, המון שחיתות
ככה שהרבה מן הארצות חיים כמו שחיו אצלנו בעבר
גם בעיות בתשתיות, המון שחיתות
שואל השאלה:
אוי חליפה איך שאני אוהב את התשובות שלך
אוי חליפה איך שאני אוהב את התשובות שלך
אנונימי
בכיף נשמה,
:)
:)
באותו הנושא: