3 תשובות
בגלל שהמוזיקה יותר קצבית בשביל הרבה אנשים. נראה לי

אני לא אוהב בכלל מזרחית לדעתי זה באמת גרוע הטקסטים פח והמוזיקה נוראית
והכל אותו דבר.
מיינסטרים לכל מי שענה פה ולא ידע מיינסטרים זה מוזיקה עכשווית מהמילה עכשיו מוזיקה שנתפסה בעולם כמו הלטינית והסיגנון הפורטו ריקני הזה בקיצור כי זאת מוזיקה שאנשים אוהבים אני שונא אותה כן אבל יש כאלה שאוהבים ולא רק מזרחית מיינסטרים יש מלא סיגנונות שהם מיינסטרים
כי אנחנו חיים במזרח התיכון