8 תשובות
את
תעברי, יש עוד זמן.
תעברי, יש עוד זמן.
לתרגל
dont worry, everything will be fine.
את תעברי, יהיה בסדר.
תלמדי תעברי על החומר תשקיעי ויהיה בסדר.
אפילו קחי מורה פרטי אם את צריכה .
בהצלחה ;)
תלמדי תעברי על החומר תשקיעי ויהיה בסדר.
אפילו קחי מורה פרטי אם את צריכה .
בהצלחה ;)
קיבלתי בכיתה ח פאקינג 0 כי לא ידעתי לכתוב משפטים כמו כלב וחתול.
הכל בסדר
תתחילי לראות סרטים שירים לשמוע לקרוא סיפורים ובאמת לנסות לתרגל
היום אני ב5 יחל ביא..
ורק לפי מה שעשיתי למעלה הגעתי לזה..
אשמח לעזור בפרטי :)
הכל בסדר
תתחילי לראות סרטים שירים לשמוע לקרוא סיפורים ובאמת לנסות לתרגל
היום אני ב5 יחל ביא..
ורק לפי מה שעשיתי למעלה הגעתי לזה..
אשמח לעזור בפרטי :)
תשקעי יותר. אין ברירה
מורה פרטי
שירים וסדרות עם תרגום