17 תשובות
בת כמה את עכשיו
אנונימית
בערך 2010
2008
איך 2008?
כיתה ג זה גיל 9
כיתה ג' זה גיל 8 כלומר 2001 ועוד 8 זה 2009.
אני הייתי בת 9 אז לא יודעת
2009-2010 בערך
זה בין 2009-2010
תלוי מה הגיל היה שהיית בכיתה ג'(נשארת גן או כיתה)
אני הייתי בכיתה ג ב 2008 ונולדתי ב 2001
שואל השאלה:
עכשיו אני בת 17
אנונימית
שואל השאלה:
אז איזה שנה?
אנונימית
2009 בוודאות
זה תלוי באיזה חודש נולדת
אם אחרי ספטמבר אז זה משנה
פשוט תלכי אחורה בכיתות. אני לדוגמה עכשיו בת 17 וכיתה יב אז הייתי בכיתה ג בשנת 2009, כשהייתי בת 8.(נולדתי ב2001 דרך אגב)
אנונימית
אם עכשיו את ביא אז בשנת 2011, אם את עכשיו ביב אז בשנת 2010.
לאנונימית מעליי^
חישבת שהשנה 2018 או 2019?