17 תשובות
בת כמה את עכשיו
אנונימית
בערך 2010
2008
איך 2008?
כיתה ג זה גיל 9
כיתה ג זה גיל 9
כיתה ג' זה גיל 8 כלומר 2001 ועוד 8 זה 2009.
אני הייתי בת 9 אז לא יודעת
2009-2010 בערך
זה בין 2009-2010
תלוי מה הגיל היה שהיית בכיתה ג'(נשארת גן או כיתה)
אני הייתי בכיתה ג ב 2008 ונולדתי ב 2001
שואל השאלה:
עכשיו אני בת 17
עכשיו אני בת 17
אנונימית
שואל השאלה:
אז איזה שנה?
אז איזה שנה?
אנונימית
2009 בוודאות
2007
זה תלוי באיזה חודש נולדת
אם אחרי ספטמבר אז זה משנה
אם אחרי ספטמבר אז זה משנה
פשוט תלכי אחורה בכיתות. אני לדוגמה עכשיו בת 17 וכיתה יב אז הייתי בכיתה ג בשנת 2009, כשהייתי בת 8.(נולדתי ב2001 דרך אגב)
אנונימית
אם עכשיו את ביא אז בשנת 2011, אם את עכשיו ביב אז בשנת 2010.
לאנונימית מעליי^
חישבת שהשנה 2018 או 2019?
לאנונימית מעליי^
חישבת שהשנה 2018 או 2019?
באותו הנושא: