6 תשובות
נגשתי בשיעור 26
שיעור 25
יש לי טסט פנימי ביום שני:)
ואני אגש בשיעור 29
אני למדתי ידני אבל חברין שלי ניגשו על 35
יכןלתי כבר בשיעור 28 לגשת לטסט אבל חיכיתי לו איזה חודש אז עשיתי עוד איזה 4 שיעורים מבחירה אישית לפני הטסט ככה להרגיש בטוחה בעצמי
שואל השאלה:
ומתי ניגשתם לטסט חיצוני?
אנונימית