6 תשובות
נגשתי בשיעור 26
שיעור 25
יש לי טסט פנימי ביום שני:)
ואני אגש בשיעור 29
ואני אגש בשיעור 29
אני למדתי ידני אבל חברין שלי ניגשו על 35
יכןלתי כבר בשיעור 28 לגשת לטסט אבל חיכיתי לו איזה חודש אז עשיתי עוד איזה 4 שיעורים מבחירה אישית לפני הטסט ככה להרגיש בטוחה בעצמי
שואל השאלה:
ומתי ניגשתם לטסט חיצוני?
ומתי ניגשתם לטסט חיצוני?
אנונימית
באותו הנושא: