6 תשובות
תגידי להם שהקאת בלילה
תגידי להם שיש לך שילשולים
אנונימית
וירוס לא משהו גרנדיוזי כי אז ישלחו אותך לרופא להבדק.יש סיבה מיוחדת שאת לא רוצה ללכת? חשד לבוחן פתע?מבחן שלא התכוננת?הסתבכות בבית הספר? אם לא תלכי במקרים כאלו זה יצור חשד מיותר כלפיך .
שואל השאלה:
כן:) חח.חח.חח.חח. (צחוק כי סטיפס לא נותנים כפול)
מחרתיים מבחן (אני ביא')ומחר יש לי חוג

אני יודעת שזה חרא לשקר להורים ולהבריז כשקשה לי אבל יהיה לי ציון טוב יותר אם לא אגיע מחר
אוקי הבנתי ...מבינה שיא בישראל זו הסטריה אבל לפעם הבאה את חייבת לנהל את הזמן נכון יותר שתספיקי הכל וזה אפשרי! בתקופה עמוסה נחים פחות..
בכל מקרה את ביא אז אני בטוחה שיאמינו לך.
תגידי שאין לך מחר מקצועות חשובים ואו תגידי שיש לכם יום ספורט ולא בא לך להשתתף