9 תשובות
לא.
להפסיק את הפאקינג קשר
הכל טוב כפרה שלי
תמשיכי
תמשיכי
אנונימי
אם אתם סתם ככה מדברים אז הכל טוב
אבל לרמה של סקסטינג תנתקי קשר
אבל לרמה של סקסטינג תנתקי קשר
תנתקי לפני שהקשר יתחזק.
הוא בן 30.. זה יותר מדי
הוא בן 30.. זה יותר מדי
לנתק קשר.
מה עוד אפשר לעשות? את לא מתכוונת להיות עם בנאדם שגדול ממך ב13 שנה נכון? זה יותר מדיי זה פשוט מוגזם שניכם במקומות אחרים בחיים ושניכם רוצים דברים אחרים..
מה עוד אפשר לעשות? את לא מתכוונת להיות עם בנאדם שגדול ממך ב13 שנה נכון? זה יותר מדיי זה פשוט מוגזם שניכם במקומות אחרים בחיים ושניכם רוצים דברים אחרים..
לנתק
אין ברירה , אלה שני שלבים שונים לגמרי בחיים של שניכם
אין ברירה , אלה שני שלבים שונים לגמרי בחיים של שניכם
שואל השאלה:
אני יודעת לעצור כשזה מגיע ליותר מידי!
אבל אני נורא בוגרת וגברים בגילי לא חושבים כמוני על החיים. לכן אני מדברת איתו
אני יודעת לעצור כשזה מגיע ליותר מידי!
אבל אני נורא בוגרת וגברים בגילי לא חושבים כמוני על החיים. לכן אני מדברת איתו
אנונימית
אם אתם הולכים למטרה רצינית של חתונה זה מעולה, למה לא? לאהבה אין גיל. אם לא, והוא סתם מחפש לנצל אותך אז תברחי ומהר.
אנונימי
באותו הנושא: