7 תשובות
תכתבי מה שלומך או מה איתך^
התגעגעתי, מה הולך?
התגעגעתי אלייך יפה שלי וואו ממש התגעגעתי
מה קורה איתך ? ספרי לי הכל אני משתגעת מגעגוע
ככה זה מספיק, אל תגזימי
אנונימי
היי/התגעגעתי מה קורה?
"מה נשמע?הרבה זמן לא דיברנו"(אימוגי)
שואל השאלה:
חח דיברנו אתמול
אנונימית
אה אממ אז רק "מה נשמעעע???"(ואימוגי)