5 תשובות
יומיים
לוקח כמה שעות
כמה שעות
אנונימי
למה לי לקח יומייםם
תלוי במקרה. יש לי ילדות בכיתה שסיימו ב5 שעות, ולי זה לקחת 10 בגלל כל התורים והעיכובים.
ואם יש בעיה עם הפרופיל אז כנראה שיזמנו אותך עוד פעם.
בכל מקרה, הם לא ישאירו אותך אחרי 7 לא משנה מה, אז המקסימום שאת יכולה להיות שם זה 12 שעות(אם קיבלת גם זימון ל7(כשבדרך כלל מקבלים לסביבות 8)).