4 תשובות
גם אני ככה
זה פשוט קשה
אנונימי
אין להם מספיק ביטחון..זה פשוט ככה,לגיטימי
ErO
כי כנראה אין להם ניסיון וכמו כל אחד הם רוצים להשאיר רושם חיובי וכשאין את הניסיון הזה זה עוד יותר מלחיץ במחשבה של "הייתי בסדר?" "מקווה שלא יצאתי מוזר מדי" וכאלה
כנראה הם מפחדים מהתשובה שלנו