4 תשובות
גם אני ככה
זה פשוט קשה
זה פשוט קשה
אנונימי
אין להם מספיק ביטחון..זה פשוט ככה,לגיטימי
כי כנראה אין להם ניסיון וכמו כל אחד הם רוצים להשאיר רושם חיובי וכשאין את הניסיון הזה זה עוד יותר מלחיץ במחשבה של "הייתי בסדר?" "מקווה שלא יצאתי מוזר מדי" וכאלה
כנראה הם מפחדים מהתשובה שלנו
באותו הנושא: