4 תשובות
פעם היו שמים כוס חד פעמית על הגלגל ואז רוכבים וזה היה עושה רעש של אופנוע.
פעם היו מכניסים כוס פלסטיק איפה שהגלגל וזה היה עושה רעש של אופנוע כשרוכבים
אם שמים את זה בגלגל האחורי בין הברזל לגלגל זה עושה רעש כמו של אופנוע
אופנוע כאמור..
באותו הנושא: