4 תשובות
פעם היו שמים כוס חד פעמית על הגלגל ואז רוכבים וזה היה עושה רעש של אופנוע.
ErO
פעם היו מכניסים כוס פלסטיק איפה שהגלגל וזה היה עושה רעש של אופנוע כשרוכבים
אם שמים את זה בגלגל האחורי בין הברזל לגלגל זה עושה רעש כמו של אופנוע
^ ^
אופנוע כאמור..